28.11.08

Sjuk.. och inspirerad

Det har känts som jag befunnit mig i koma nästan hela veckan. En begynnande förkylning.. I Måndags var det tuff löpträning i snö och minusgrader. I Tisdags spelade jag innebandy-turnering med Posten mot S1-befälen, S1-civila, räddningstjänsten och polisen. Vi kom fyra av fem lag. Jag vann dock den interna mål och poängligan! När jag väl kom hem från detta och skulle ta ett varmt och välförtjänt bad så fanns det såklart inget varmvatten.. Jag la mig i soffan och kände hur feberfrossan smög sig på och strax därefter började jag kallsvettas och somnade ganska snabbt. När jag vaknade hade min underbara Malin kokat vatten på spisen med alla kastruller vi hade och hällt upp ett varmt och skönt bad åt mig! Helt underbart! Sen dess har veckan flutit på och jag har gått till jobbet även om jag inte känt mig helt frisk.

Jag blev inspirerad av min egna arbetsprov och skissade upp en bild av mina nästan oanvända nike's. Ska jobba mer på den bilden i helgen tror jag.

Inga kommentarer: